Dagen

Hejsan!
Vilken dag då! Bardan och vi har åkt runt tamejfaan hela stan xD
Lämnade nyklar och sen va vi "hos" B och K och hämtade lite saker!
Sedan hem och fixa en massa hemma! PUH!!!!
Men hallen är SKITfin nu ;)
Gött med lite annat ljus där ute och inte den starka taklampan! Och så slängde jag upp lite foton med :) Så fint så!
Så har jag och helena fixat lite i halvan med! Eller lilla väggen där, vi slängde upp en blomma och ett par foton där med!
Och det vart fint där med!!!

Ajja, resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och glo TV och käka tacos med Helena!!!
Faan vad gött alltså! Mår ju inte helt bra än!

Mensen har inte komit än, men den är la på väg skulle jag tro! Kanske därför kroppen ballar ur!?
Ajja!

Laga Tacooos! Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0