.....^^.....

Så, nu är jag hemma.. Och FY vad trött jag är!!

Ska la berätta om idag!
Ringde vårdc. runt 11, de ringde upp FÖRSTA gången halv 12..
Det var en sköterska som ringde för Dr. Niklasson hade BVC så han kunde inte prata.... Sjuksköterska bad opm att få ringa upp mej då hon var tvungen att springa och prata med Dr. N... Efter 20-30 min ringde hon upp, sa att hon kollat i min mapp ang psyk (skulle vart där 3 september men sa ifrån mej tiden för att jag mådde bättre!) Och hon undrade självklart varför jag sa ifrån mej tiden och blaa blaa blaaaa.... Så jag sa som det var!!! Vi la på, hon skulle ringa upp mej ytterligare en gång.. Väntade 20-30 minuter IGEN tills hon ringde upp.... Hon sa att jag va tvungen att ringa till psyk ist! Och skulle jag nu inte få någon tid där skulle jag få en akut tid i morgon till dom! JAG ÄR SOM EN JÄVLA BOLL!!!!! Ajja, ringde till psyk och berättade som det var och tanten jag talade med där sa att jag skulle ringa vårdc.. MEN VAD FAAN???? Jag berättade att vårdc. hade sagt till mej att ringa dem!!! Hon tyckte så otroligt synd om mej!! Hon sa att man inte skulle kunna bli behandlad så här!! Det var ju inte klokt sa hon!!! HON ringde upp till vårdc.. Men ingen svarade så hon ringde mej igen! Sa att hon skulle ringa dem igen och ge dem info om mej så skulle de ringa upp mej! Vi la på...... Hon ringde upp mej IGEN och sa att hon hade talat in något medelande om mej och gav dem mitt telefon nr så de skulle ringa upp ytterligare en gång!! Det tog någon timme eller 2 och då ringde de upp från vårdc.. En kärring pratade jag med, hon va lite halv tjurig, antagligen för att hon på psyk inte hade vart så trevlig i medelandet! Iaf så sa hon
- Du ska få ett telefon nr av mej.. Dit du ska heter ungdoms hälsan (eller något liknande)..
Jag började tjuta! För jag tyckte att det vart MYCKET för mycke!!!!!!
- Ni lovade mej en akuttid om jag inte kunde komma till psyk!!! Ni lovade mej det! Sa jag..
och som VANLIGT:
- Jag ringer upp dej straxt, jag ska bara tala med doktorn!!!
BAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Hon ringde upp efter en 10 min....
- Okej, du får komma i morgon, du har tid halv 12...... (men en ASsur röst!)
- Tack, svarde jag..
- Du är välkommen i morgon (fortfarande med sur röst)

Ajja.. Så nu sitter jag här och smälter dagen! Jävla skitdag! Fyfaan!!
Har vart med Bardan och hämtat massa saker med! Hennes morföräldrar bjöd på fika när vi kom dit med grejjerna och det var tur det, för jag va lite hungrig :p Att sitta där gjorde mej lite glade! Har fina minnen där ifrån! Som sommarbarn xD
Hoppa bland löven på hösten! Sitta i sängen och prata skit :P

Jag minns en gång när vi skulle dit, jag minns det såväl!!!!
Jag och Bardis va och handlade en massa godis på "våran" godis affär, BARDAN, DU VET GODISAFFÄRN SOM DU VURPADE I!!! HAHAHAHAH!!!!! Vi köpte med oss ballonger med! Sen gjorde vi vårat rum till ett mys rum!!! Varsin säng,varsin godispåse och en massa skit!!! :D:D HÄRLIGT! Saknar den tiden!

Ajja, nu börjar Scrubs!! <3<3

Mysa med min ADDE!!! ÄLSKAR!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, den där jävla godisaffären kommer jag aldrig att glömma! fan, nu fick du mej att skratta. haha. ojoj. vi har mer minnen än vad vi kan räkna till. och fler blir det.

2008-11-07 @ 00:32:56
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej stackars dej, fan vad dom håller på!

inte nog med att det redan är jobbigt att hålla på å ringa, så hjälper det inte att dom ska va tjuriga eller hålla på å bolla med en .. usch

<3

2008-11-07 @ 00:43:47
URL: http://kicktokills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0