.....^^.....

Sjukskrivningen är färdig nu iaf! 2 vecker te!!! FAAAN vad jag ska TA HAND OM MEJ SJÄLV!!!! Gött som faan!!!

Pappa åkte för ett par timmar sen, han har lämnat tvättmaskinen, så kör en omgång utan tvätt nu så den blir reeen!!! Den har ju stått ett tag, en äldre tant hade den innan, men hon gick bort så nu har vi den :) Gött med egen maskin!
TACK PAPPA, vi fick den i julklapp ;) Välbehövlig! Och jag är svinnöjd, den ser precis NY ut ;) Majuu :P

Första ölen är öppnad! Sitter och väntar på svärmor!! Hon och min älsk kommer snart!!!




Vem är den anonyma personen som skrev i mitt förra inlägg.???
Bara nyfiken :)
Ajja, tack för omtanken iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ta kort på maskinen så man får se den då ;)

2008-11-07 @ 20:06:25
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: kickan

de va jaag :D heheh glömde skriva namn...

2008-11-08 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0