.....^^.....

Helgen!
Festade i fredas som sagt, det va ganska kul.. Vi va ute på shippers, jävla dålit med folk!!
Men det va skaplit skoj iaf :p På natten när vi kom hem gjorde de varma mackor här, men jag åt inget..
Somnade runt 4-5....

Lördagen spenderades hos mamma.. Skönt! Mamma jobbar med! Så vi har vart med Bella <3
Min älskling! <3<3<3
Kollade på "tomten är far till alla barnen", vilken jag tycker är skitkul! :p
Mamma kom vi halv 12.. Då kikade vi på Beck- hämdens pris.. Den är ganska okej den filmen.. Vi gick och la oss vid 12 tiden... Satte på någon komedi som Helena lånat av hennes mamma, FASEN jag tror hon glömde den hos mamma!!! Ajja, den va ganska okej! :p

Idag ska det städas här! Jag hoppas att den JÄVLA SKIT MASKINEN börjar fungera som den ska! FAAN!! Blir tamejfaan galen på´t!! Den är ju typ NY och så fungerar inte helvetet!!! FAAN

Ajja, hoppas att den ska börja funka nu! Det låter om dej iaf xD

Nehe! nu ska de bli lite städning här hemma!
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0