......^^.......

Okej, Börjar med gårdagen då :)
Jag låg oh slöade på soffan, sen kom ju Peter oh Addes 2 morbröder hit...
Så messade jag med Jonas (bror) och han hade lust att komma :) Spöa skiten ur mej på G-H då :p
Timo och Mika kom sen med! Trevlit som fasen ;) Ehm, och jaa, bror min slog mej STENHÅRT på spelet då :) Då satte vi på bowling, men ja vart utklassad där med xD HAHA men trevlit var det iaf :)

Har vart hos Fia m.fam.... SKIT kul att träffa lille Rasmus!!!
Han kom oh kramade mej <3<3<3 Mosses Älsk <3<3<3

Just nu sitter jag i 2 sits soffan oh skriver, Adde sitter brevid mej och hans pappa (som rymde hemmifrån för Lisa hade ljusparty med massa kärrnger ;) ) sitter i 3 sitsen! Vi har fikat! Trevlit så :)

Min näsa rinner som satan!!!! BAH!


Har pakat nu med :) Jag är såå glad! Ska bli kul med kryssning i morn :)
HÄH jag lånade Bardans väska ;) Mohaha! Den är ganska stor ja xD Men de e bara bra, då fick jag plats med en kudde med :p Om vi bara fick en 2 pers hytt så får vi ju bara en kudde var! De snåla jäklarna xD Och jag måste minst ha 2 st! Annars kan jag inte söva xD Fast de lär la inte bli så mycket sova av HAHA vi ska ju festa tet ordenklit nu ;)

Yääyää, längtar tes i morn!!!

Nu ikväll ska jag ta en dusch eller kanske ett bad, sen tror jag att ja ska sätta på en film i sovrummet och bara tat lugt :)

Ha en trevlans dag ;)
C YA!


KRYSSNING!!
wihii!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas väskan funkar bra gumman :)

2008-11-16 @ 22:32:56
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0