HAHAH

Ligger i soffan med datorn i knät! Jag har så ont i huvudet! OH! Och näsan rinner! Jag får INTE bli sjuk nu innan kryssningen! Då blir jag faan galen! Funderar på att ta några öl och sen sova hela kvällen / natten / morgondagen! Men jag vet att det inte riktit fungerar så :p Men om huvudverken går över kanske det kan bli ett par öl iaf! Om jag orkar xD
Adde satt nyss och spelade GH, ett spel han bränt ut och så la det av mitt i en låt xD


"- Alla som har stånd räcker upp handen!"
(Adde räcker upp!)
HAHA Pucko Adde när han är småtrött/Nyvaken! HAHA men jag tycker att det va kul xD

Peter skulle komma snart! Jag vet inte riktit när än! De hade käkat pizza nu så :p

Nu när jag ringde Peter så råkade jag SJÄLVKLART ringa Peter-MIN LÄRARE HAHA
Sara- vart är du?
Lärare- i köket!

HAHA faan vad fel det vart xD HAHAH Skitkul xD

yääyää så dant de kan bli xD Hah!! Det där kommer jag ha kul med ett bra tag framöver! :)

Nehe, nu ska ja ta en låt jag med, sen duschen med älsk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0