Kort

Har inte satt in ngt kort här från då jag klippte mej!
Självklart glömde jag ta kort innan! Men jag har ett skruttkort nu efteråt iaf :p

  
Hos Timo                I Soffan                       Bakfull På Balkongen

Ajja,, där har vi ett par iaf! Älskar mitt hår! Vill ha det rödare bara :)
Snyggt som faan tycker jag att det är när det är svinrött ;)
Och frisyren är suverän! Behöver inte borsta håret ens om jag inte känner fört xD Maha!

Har inte blitt någon städning, men disken är väck och en maskin har tvättats! Ska slänga upp det nu på tork tänkte jag!
Adde ligger och slöar på soffan! Men han får allt ta och resa på sej nu!
Måste till affären snart med! Chips och choklad till ikväll! Måste bara ha det!
Sugen som satan på choklad har jag vart hela dagen! BAH!
Såå aa ett måste ja!
Sanningens ögonblick blir att ses ikväll! Yää, sen någon film! Yes!
Nehe! Hänga tvätt då och ta en röka!
PoK

Kommentarer
Postat av: Kicka

Vafan så störande att vissa ska leka perfekta mamman och shit!

MAAAH idioti säger jag bara!!

Söt frilla :D

2008-11-23 @ 20:58:43
URL: http://jlcat.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Varför då? :)

2008-11-23 @ 22:26:31
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är Bah sååå snygg :D

tänkte komma till motala i veckan, vill du ses då?

kiss <3

2008-11-23 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0