looking like that! :)

Ikväll har vi satt upp nya gardiner i vardagsrummet! Tack Helena för hjälpen :)

Och fint vart det! Eller hur :)


Jag ligger här på lilla soffan och snorar järnet!!! Helena ligger på 3-sitsen och sover! Det behöver hon!!!
Adde jobbar kväll denna vecka! Jäkla bajs är han xD Men jag älskar han mest!!!! Puss på honom!
Jävla hosta som jag fått då! Och jag hatar det!!! Drar från fönstret med känner jag! JÄVLA SKIT!
Knarkar noskapin nu!!! Hoppas att det kommer hjälpa något iaf!!!

Gisses vad jag har saknat mina kissar!!! Och Adde SÅKLART! Fast det var skit kul!!!

JÄVLA SJÖSJUK va jag igår med! FAAN vad det gungade! BAH!!!!
Men skulle vilja åka i vår igen!! :)

Nehe, nu ska jag se på insider snart!! röka och lite innan!!

PoK

Kommentarer
Postat av: Sandra

FIIIINT DÖÖH :D

2008-11-20 @ 10:54:34
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0