Nyklippt ;)

Jajjemen! Vart snyggt som satan xD Hoppas de blir bra med färgen jag har i skallen med xD Ska bara ha i någon kvart-20 min!! Kanske kan jag få den där ASröda färgen som jag vill ha :) Gillart ju starkt måste jag ju säga :)

Så till ALLA er som har rött hår: GE MEJ :) Haha, vi kan ju säkert byta om du vill ha skitblont hår så ;) Säg te! HAHA

Jag har hårfärg på örat, men vill inte sitta o pilla o ha mej då jag sitter här xD

Sen när jag är klar med håret och sminket ska jag ut i kylan och sätta mej på bussen till Timolaijnen xD Min prins <3
Har pratat massa med han i telefonen  idag och han är ju ta mejfaan helt väck xD HAHA skratta får man ju göra iaf :)

Neheeeee nu har 10 min gårr iaf :D Snart ska de ur!!!
Kliar ju som fasen! Mohaha!!!! Och så känns de lustit i örorna :p

Yääyää, nu orkar ja inte mer :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0