Okej mina vänner :) En liten hemlis kanske? :) 20/11-08

Okej mina läsare....
Nu äre bestämt! Adde och jag har pratat och kommit överens om att sikta in oss på det helt otroliga :)
Kan ju ta månader! Men vi siktar in oss på det iaf! Vi har pratat om hur vi möblera då det visar sej posetivt och det kommer bli jättefint här hemma sen! Vi har nog aldrig haft det så bra, jag och Adde, men efter vi har diskuterat våran framtid ihop så är det härligt!! Jag mår så bra med honom hos mej! Och visst har vi våra små tjaffs! Men vilket par har inte det då? :) Det som inte dödar gör oss starkare ;) Är det inte så man säger? :)
Humöret är på topp! För nu vet jag att om jag nu skulle bli gravid (igen) så har jag hans stöd bakom mitt beslut! För jag kommer ALDRIG mera göra någon abort! Vissa har då sagt att jag använt aborter som prementivmedel! Men ni kan ju bara gå och dö! Får så är det inte alls! Jag har haft mina anledningar till varför jag gjort som jag har fjort, och vet ni iinte om dom, då anser jag att ni ska hålla er till era egna liv!

Att jag nu vågar skriva ut om det här är för att jag skiter i om det blir rykten och skitsnack! Någon gång är det dags att växa upp! Att sluta gå och prata illa om andra.. Ta hand om sina egna liv! Men visst finns det endå puckon som inte kan må bra utan att få prata om andra! Och läser nu de här puckona (har inga namn, men det finns säkert någon människa därute om är väldit intresserad av mitt och andras liv) och sen börjar prata om det jag skrivit, FINE! BRYR MEJ INTE!

Det var Adde som började diskutera detta med mej! Och det var så skönt att det var han och inte jag :)

UNDERBART!

Om du inte har något trevlit att kommentera är jag inte intresserad över att få veta diin åsikt!
För INGET kan endå ändra vårat beslut och våra hopp och drömmar!!!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0