Skrivet hos mamma

Torsdag 27/11-2007 (natten till fredag 28/11-08) Klockan: 00.40

Hejsan!

Ligger hemma hos mamma :)

I dubbelsängen och det är så mysit :)

Bella ligger vid mina fötter! Älskar henne enormt! <3 Det är så himlans gosit att vara här.. För då följer hon mej vart jag än ska! :) Goselligos! <3<3<3

Helena ligger på andra sidan :) Hon har inte somnat än!

Snobben ligger hos henne :) Mysit med djur!

Har hjälpt Lena att renskriva sitt tema arbete ikväll..

Hon ska säga till Peter att jag har hjälpt henne litegrann!

De e niice :) Jag glömde ju mina saker i skolan så jag kunde ju inte göra mer på mitt arbete!

Men SO WATH! Jag hade ju bara ett par dagar på mej! Och jag skiter i detta tema!!!!

Orkar inte bry mej, De andra har ju lixom haft massa tid på sej!

Och Helenas är på MASSA sidor xD

Hon är så duktig så :)

Idag har vi vart med mormor och mamma runt om i Motala :)

Handlade hem lite mat och så!

Fast först av allt tog vi en fika med Fia och Rasmus :)

Han är ju UNDERBAR <3 Det är mosses lilla hjärta <3

Jag och Lena hade precis käkat frulle innan, så jag tog bara en varm oboy... Gott..

Eftersom de andra fikade så matade jag Rasmus :) Så Mysit <3<3<3

Och fasen vad ungen gör sej till :) Han är så go!

"titha titha" säger han och pekar på ALLT :)

En nyfiknare unge får man leta efter!!!!!!!

Fia går in i vecka 34 på fredag / idag...

Underbart! Och hon växer ju lite nu med, alltså magen växer jättefort nu :)

Det är kul att se :) Fast det lär bli en liiiten bäse denna gång med :)

Och ANTAGLIGEN är det en till liten pojke :)

De kunde ju inte riktit se det på ULét i måndags..

Bäbis visade ju bara rumpan :) Hah! Skitunge :)

Nu vart Helena tyst! Och jag börjar bli trött!!

JOSSAN är hemma över helgen! Det ska bli skitkul att träffa henne i morn!!!

Då ska vi festa!! Eller hur Josso :) <3

Först blire förfest hos mej och Adde, Sen ska alla ut på krogen, men vi tjejjer tar shippers och grabbarna får gå någon annanstans! Adde ska ju vara med Peter! Och det kan ju vara kul om dom också kunde få gå ut själva någongång! Så.. Först hemma hos oss då!

JAG HAR JU SÄKERT HITTAT EN ASSNYGG SOFFA OCH 2 FOTÖLJER för bara 5000:- som jag antagligen ska köpa hem :D:D:D:D SKITGLAAAD!

Sätter la in bilder på´t!!!!

Ska till Rusta i LKPG i morn innan firandet på kvällen :)

Mamma, jag och mormor! Och sen kommer min älskling dit efter jobbet! :)

ÅH(!!!!!) vad jag saknar honom! Har inte sett honom sen i förrgår :o

Jag sov ju hos Helena natten som var och i natt är jag ju hos mamma...

Igår jobbade han ju när jag åkte hemmifrån! :o

BAH! Jag saknar!!!! :(

Shiet! Jag har inte tänkt på hur "länge" sen jag såg honom! Då jag var på kryssen med Madde kändes det som om det var flera veckor! Men tiden har gått så snabbt nu de här dagarna!

Jag ränkade ut förut hur mkt pengar jag lagt på julklappar! 2000:- !!!!!! UAA!!!

Gisses vad andra saker jag kunde köpt för dom pengarna xD Men, men..

Det är ju till alla då med!

Har inte alls mycket pengar kvar nu :o Men Adde får ju lön som tur är!!!!!!!! *Puh!!!!!

VI klarar oss ju iaf :) Och det är ju säkert niice ;)

ADDE har beställt tid till halkan, teorin och uppkörnigen nu!

Men jag tänker inte säga näär!!! Mohaha :) Det ska ingen behöva veta om ;)

Får la hoppas att Adde-padde kan fixa te sin skit-fula bil med snart då :) Så VI har något att åka i :p För jag VET att han kommer klara det GALANT!

Så det så! hm!! ;)

Nehe! Om jag skulle ta och punkta här då!

NattiNatti alla läsare!

So Long Suckers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0