Somnade vid 7!!!

Fasen vad trött jag är! Somnade vid 7 i morse! Vaknade klockan 2, sen har jag slumrat fram tes nu! Är precis veck i kroppen! URK! Jag hoppas jag kan somna nu ikväll!

Vart ett uppehåll där.. Pratade med Leslie och Lina, herregisses vilket liv! Har slängt i en maskin tvätt men :) faaaaan vad glad jag är över maskin-faan xD Härlit när man kan tvätta när man vill! :) Så nu ska jag komma ifatt igen :) Vi har en tunna till :) Sen är det slut! Men den tvättar man ju på ett par dar, eftersom jag hänger på elementen med! så då blir det torrt fort! Ajja, lycklig iaf!!


Va lite kämpit igår! Men jag tror det kommer fixa sej nu när jag får vara hemma i 2 veckor till!!

Det är skönt att man kan vara det! Och"ny"medicin har jag fått igen! Eller fluoxetin, har ju käkat det förut, måste bara ta ut det från apoteket med! Jag ska skriva på sånt där på apoteket att Adde och Mamma kan hämta ut medicin åt mej! Bra att göra det, eftersom jag ibland kan vara så pass sjuk att jag inte kan sätta mej i en bil! Men oftast har jag ju ataraxen hemma, som inte ens fungerar btw... Eller de gjorde inte de igår/inatt!!! SÖÖG! Men jag somnade ju tillsist iaf! PUH!!!

Nehe,nu ska jag lägga mej på madrassen igen :) Äta lite potatischips och vänta på min andra halva!
HAde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0