Söndag

Puh, är trött..
Igår va vi hos Gunnel, det va trevlit vare :)
Men jag var nykter!
Skönt, både igår och idag!
Vi va hemma vid halv 11, de andra åkte till stan då...
Jag och Lena duschade och sen kollade vi på tv!
                                                


Vi hade ganska trevlit iaf!!!! :)


När vi väl va hemma som sagt vart det dusch och sen vart det film!
Min Adde-häxa somnade gott i mitt knä! mysit så! <3
Vid 12 gick vi och la oss, men jag och Helena kollade på en Wallander med!
De är ganska bra de filmerna!
När filmen va slut gick jag och Lena upp och käkade toast!!
Hehe, tjockisar! Men och? :o :p
Jag bryr mej ju säkert inte!
Gott var det och det va mysit att sitta i köket lite halvsömnig och snacka skit med Lena <3

Efter om och men gick vi och la oss..
Helena somnade som en gris och Adde låg och snarkade!!!

Min mage har börjat krångla igen!
Men det är ju inget ovanlit!
Men måste nog ringa doktorn iaf!
För såhär kan ja ju inte hat!!!
Jag har slutat med de mesta kaffestunderna, stark mat och apelsinjuice..
Det är då jag märkt att magen säger ifrån!!!
När uppstötningarna kommer får jag så ont i magen!!!
BAH!!!
Men läkar-FAAN kommer ju bara säga att jag ska prova pepsid osv. Men de fungerar ju inte!!!
Och de ska ju ändå vara läkare


Samma som med Tessan!
Hade de tagit hennes oro på allvar, då kanske hon hade vart frisk nu!?
Neee, det ska bara behöva ta ett halv år innan de kan ta en lungrönken!
För hon är ju "förkyld" och trycket i bröstet är ju bara "paniken"
FITTLÄKARE!

Läkare är ju de människor man ska kunna förlita sej på när man känner sej sjuk!
Kan man inte gör det så kan man ju undra varför just den människan tror sej ha rätten att få spela gud!
Och som läkare borde man ju ta de "sjukas" ord på allvar!!!

Oh! Jag blir irreterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0