Urkesh!!!

Hah, bingon gik ju som vanlit xD
Träffade en kille där som jag kände GRYMT mycket igen! Men jag vet inte vem faan han är! Shiet! :p
Hehe,, När han hälsade lät det som om vi kännt varann i evigheter
"Tjeeenare!!!"
"Ö, hej"
HAHAHA
Jaa, det va kul vare... Trevlit att umgänga med Madde :)
Hon håller på och ringer och beställer kryssen nu :D JippiJ
Så påååå Måndag draivar vi :D Wihuu! Jag är glad :)

Jag tackar för kommentarerna igen :) Alltid kul att få ;) Me like ;)

Idag har jag hunnit med lite tvätt, att vika allt :) Oh nu är det mesta borta iaf xD

Urk, det luktar bajs i min näsa! HAHA Om min piering alltså xD Häh, får tvätta av de :p


~~Hur kan du bli arg för att hon va otrogen då du var desamma! Fast DU var det mycket tidigare och MYKET längre! BLÄ på dej! ~

~~Och hur kunde du göra så? Jag skulle inte ens ta i människan om han hade en annan :s Blä! Jävlit elakt måste jag säga! Och FAKTIST trodde jag bättre om dej! Tycker att det minsta du kan göra är att be om ursäkt!~~

Kommentarer
Postat av: Kicka

Tihi nu är jag nyfiken Sara!!

Vem äre i bloggen du menar?

2008-11-13 @ 17:11:35
URL: http://jlcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0