24 November! Kvällen!

3  och 1/2 timme fick jag sova iaf! Och GUUUD SÅ SKÖNT DET VAR! Otroligt!!!!
Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm! Så jag kan slänga in min pizza! Har ju faan bara käkat 4 mackor idag!
Och känner att jag vill ha något annat än bara mack-jävlar! Fy! Yää,yää ska bli gött!
Adde sitter och spelar TV-spel! Barnunge xD Heh!

I morn får vi hem julklapparna som jag köpte via Felix! Till mamma, pappa och så skickade jag la efter något åt Rassebasse med! Men han ska ju få massa mer såklart :) Mosses Gull <3
Han ska ju få en tågbana (för småbarn) i julklapp, så kanske man skulle köpa till något dit :) Eller så hittar vi la något annat! Han ÄLSKAR ju att åka på saker så kanske något mer sådant! Fast han har ju ett par sånna grejjer! Yää,yää... Finns alltid något! Men kläder är ju uteslutet iaf! Det är ju inget kul då han växer ur dom på en gång!

Fia skulle visst till UL i morn! (Tror hon är i vecka 33 nu om jag inte missminner mej) Hoppas hon är så pass nyfiken så man får reda på könet på bäsen! Spännande!
 
Fia v.32!
Mamma skulle med henne dit och de skulle vara där vid halv 9! Så jag får skjuts till skolan eftersom mamma endå åker förbi här! Faan vad skönt att slippa gå i det här SKITvädret!!!

Vill inte ha snö! FY! Bara kallt och eländit! Fast det är ju LITE mysit med!
Längar till nästa söndag då jag kan julpynta här hemma! För tycker att det MYCKET för  tidit nu!! Man ska ju göra det första advent och det är ju för helvete inte ens december va faan! Grannen till oss är precis galen! Ser ut som tomtens egna julverkstad på hennes balkong! (redan) Tomtar och massa ljusslingor aa och ja vet inte vad! Hon är galen iaf!!!
Hoppas snön kan få vara kvar nu då! För massa blask är det sista jag vill ha!

Snart får jag ju mina vinterskor som jag skickat efter! Billiga och jävlit niice var dom! Rosa :) Vackert så :) Fast nu var de ännu billigare så mamma skulle skicka efter ett par till och då vill jag nog ha svarta xD Bra att ha i svart med, då det passar till allt! Inte för att jag har röda braller eller något, men iaf!!! Och när jag får dojjerna får jag ju hem julgardinerna och det där till köket med! Faan så snyggt det kommer bli! HAr kollat på gardinerna och det settet sen tidigt i höstas! Och nu skickade jag äntligen efter dom! Kommer bli skitsnyggt!!!!

Faan vad jag babblar på! Borde sätta mej med tema-arbetet! Men känner inte ett dugg för det! FyNEJ! Och varför skulle jag? ORKA!!! Orkar jag göra det i morn så kanske jag gör det då! Annars får det faan bli som det blir!!! HAH Peter (våran lärare) är ju totallt tokig! Heh, mobbade mej nu idag för det där då jag ringde fel xD Heh!!!

Tessan, Felix och Helena var här tidigare på dagen! Vi fikade och spelade kort! Adde spelade mario cart på wiiét med Felix! Han tycker att det var kul! Och det är det faktist! Synd vi inte har ratten med :p Men det ska vi la införskaffa oss senare sen med! Inte för att det är jätteviktit för min del! Men Adde kommer ANTAGLIGEN köpa något mer spel då man behöver ratt så! Varför inte lixom! Han har ju chippat wiiét så han bränner spel nått så guud här hemma! Men, men vill han ha det så, så får han gärna det för mej! Bara han inte spelar då jag vill se något på TV´n så äre lugnt!

Nehe, om man skulle se om pizzan är klar nu då! MUMS!
Ha en trevlig kväll och jag säger la God Natt nu med!
Anser jag skrivit så det räcker för ikväll!
PoK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0