Lördag! ^^

Haha, tokit det känns att vakna en lördag pigg xD Att inte vara bakfull :p HAHA Alkis varning xD
Nee
vars, jag skulle klara mej utan alkohol bra länge :)
Men det känns ju som att det inte finns så mycket annat att göra sådär en fredakväll / lördagkväll!
Det
är ju endå Motala vi pratar om så!
Konstit
att det verkligen inte finns något annat att göra om helgerna än att supa eller se på TV...
Tråkit, tråkit! Men vi hade det riktit mysit igår!
Jag somnade runt 6-7 någongång i morse! Såg klart på dark wather (tror den hette så!)
En krokodil film iaf, Och slutet sög så in i helvete! BAH!!!!!!!
inte den igen! Och inget att rekommendera heller!!!!

Just nu sitter jag och snackar med Bs på msn om kryssen!
De ska antagligen inte med! Men de skulle kolla en sista gång iaf xD
Hade ju vart trevlit med lite sällskap! :D
Men
jag och Madde kommer ha kul oavsett om dom är med eller inte!
För
vi ska ÄGA båten xD MOhaha! Gisses vad jag ser fram emot resan :)
Hoppas
att Bardan hittar väskan bara xD Hähä!
En
såndär faan med hjul är ju lättast :D Och jag äger ingen sån!
Ofta jag är ute o reser lixom! INTE :p

Yää,yää, Tog tag i disken nyss med! Gött att mna är av med den :)
Det
va la inte allt för myket, men det hade ju blitt massa mer om jag inte diskade nu och det vore ju onödit :)

Vet inte riktit vad som händer och fötter ikväll... Eller idag!!! Peter skulle komma hit sen iaf! Men jag vet inte när!
Jag
ska nog ta ett lååång bad sen med! SÅ JÄVLA SKÖNT! Stänga te dörrn och mysa med ljus kanske!?
Avslappnande!
Kanske
tar ett par bira ikväll med!!? Beror sej på Adde!!!

Katterna ligger här brevid mej och tvättar varann om vart annat! Goa såå!!
Matte ÄLSKAR er mina små busar! <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0