.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.^^.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Jag borde sova!
Men jag kan inte! Har tatt 2 atarax nu! Hoppas att de verkar snart!!!
Jag har ont i hela kroppen, kanske för att jag ska ha mens i morn! Får la se om den kommer i morn eller på tisdag!
Helena sa att det kunde vara därför jag har ont! Men ikväll har jag ingen mensverk, hade lite igår, så den är la på väg iaf..
Ataraxens verkan har börjat nu, jag börjar bli liite suddig i ögonen!!
Du vet, när man har svårt att ha de öppna :p
Men de e ju bra att de verkar! Då slipper jag använda mej av starkare grejjer! För det vill jag verkligen inte!
Jag har ju någon mer medicin, men den är såå otäck ju!!! Precis när man ska sova studsar hjärtat så pass att det känns som om det ska fara ut ur kroppen! BAH!! Läskig känsla! Så, nej tack till den!
Jag saknar min pappa :( Blir ju att man saknar någon ännu mer när man inte pratat på ett tag med!
Men ska ju få träffa honom snart som tur är!
Mamma ska jag ringa till också! var några dagar sen jag träffade henne nu!
Tråkit! Jag som är en sån mammagris xD Ska nog sova där i veckan tror ja xD Hehe!! Torsdag kanske xD För då kan hon ju köra mej till skolan! Haha! SKITKALLT ute nu ju! Och jag som ska cykla eller gå! Kanske om jag är RIKTIT lat tar jag bussen, men det känns ju lite onödit måste ja ju säga ^^ Det är ju igenkligen inte så långt te skolan! De e bara såå tråkit att knalla själv eller när det är pissväder!!! Ehm, aa!! Så kan det vara!
Annars ska det bli ganska kul att komma igång igen! I morn alltså, skolan.. Vi har ju haft lov i en vecka nu! Och det har varit såå skönt! Men känns som om man vänt på dygnet lite med kanske xD Bara det inte blir som förut!!!
För då klarar jag inte av skolan! Och den har jag ju gett mej faan på att klara av nu! Fram till jul iaf! Då har jag fixat ett halv år iaf!!! Och sen kanske jag kan ta en paus, om inte jullovet räcker alltså! Men jag satsar på fram till sommarn! Jag hoppas att jag får vara frisk med!!!! Fattar inte varför jag ska bli sjuk HELA tiden!!!!!??
För jag är ju inte ute allt för ofta så jag kan ju inte bli dyng förkyld xD
Jag är fet xD A, jag vet ! Men jag bryr mej inte så mycket om det om jag ska vara ärlig!
Har ju min Adde och han älskar ju mej för den jag är! Och det är ju så det ska vara! Eller hur?? :)

Nehe, fy vad jag babblar på!
Ska la sätta pukt här nu då! Måste ju försöka sova som sagt!!!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0