^^^^^^^^

Jaha ja!!! Så sitter killarna och knäckt ölen nu då..
Jag ska vara nykter ikväll tror jag.. Jag skulle kunna dricka om jag ville...
Men vill inte riskera ifall en attack skulle komma! Så då är det bättre att vara nykter!!!
Adde sitter och käkar en pizza, Såndär panpizza typ! Govda är dom :)
Han va och handlade när jag var och hälsade på hos Tessan och Agnes!
400:- typ kostade maten! Och vi fick en del :) Tacka vet jag willys :p
Skulle kostat massa om han hade handlat nere på ica! Brr......

Kallt ute som satan! Måste vara minusgrader om inte annat! Fifaan!
Yää,yää!!!!
Sandra och Jojo är här med! Men känner att jag vill bara sitta här och skriva av mej lite!
Lina kommer om en stund med! Hon och hennes mamma hade vart i Linköping! och som vanlit går det ju inte få tag på leslie när han supit en hel natt!!! Så hon skulle komma hit iaf!

Det var otrolit kul att träffa Agnes <3
"jag har saknat dej sara"
"jag har saknat dej med Agnes!"
Goa unge alltså! Älskar massa!!!!

Nehe!
Eftersom jag inte ska dricka ikväll kanske man skulle kolla på "desperate house wifes" avsnitten eller 13 ghosts!! Den filmen är ju effersej SVINBRA! En av mina favoriter helt klart!!!! :) Har ju laddat hem ett par filmer till, så har ju lite och se på iaf! :) De andra skulle la sitta här till en början iaf och ta! Men anser att det är ganska onödit att dricka idag med! Alla vi drack ju igår + att det inte är så många som kommer dricka idag heller!!! Känner på mej det! Men men, vill de dricka så är det ju upp till dom! Men Adde kan ju glömma att han får ligga hela dagen i morn :p För i morn är det städdag :) Och på måndag börjar jag ju skolan igen!

Skolan då!!
Hm, hur känner jag för det? Jaa, faktist är det lite blandade känslor!
Det ska bli kul och skönt att komma igång med något igen! Men samtigt vet jag inte om jag är redo!
Skulle ju börjat med medicinen, men har ju inte gjort det! Har faktist inte ens tatt ut dom än! Och jag vet inte om jag känner för att göra det heller! Men kanske skulle jag göra det iaf! Ajja, det lär ju märkas!!! Jag vill bara lägga mej i sängen och inte gå upp förens måndag morgon! Urk!!! Men livet fungerar ju inte så! Jag vet det! Men eller hur! Visst hade det vart skönt om man ibland kunde stanna tiden!!! Eller spola tillbaka!!! A herre gisses!!

Nu sitter jag bara och skriver en massa skit! Så ska la sätta punkt här! Nu har jag skrivit av mej iaf!
HAde!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0