Tankar vart de :p

Läste nyss Bardans blogg och det fick mej skina upp så dant :) Glad vart ja :)

Hon kommer och hämtar upp mej om ett tag, ville jag skulle med och hämta grejjer! Så de e la lika bäst att haka på.
Jojo skulle komma hit med! Men hon kanske kan vänta här medans vi hämtar sakerna, för annars får det inte plats i bilden xD Jävla TOK som har sina saker lite överallt xD

Väntar på samtal från vårdc. Det är ju helt otrolit att det ska vara såå jävla krånglt för att få sjukintyg på en vecka eller HELST 2!! Jävla dumma läkare!!!!! Och tjat om psyk nu igen! ORKA!Jag behöver inte psyk!!!!! Jag klarar mej skaplit iaf! Bättre om de tar hand om dom som behöver den hjälpen mer än mej!! Kul att de ska kunna hitta fel hos varenda människa!! MYSIT!! Kanske borde dom gå och göra ett fitt-test för att se om dom har fel i huvet!? Det skulle sluta med att många av läkarna skulle få en egen person att  prata med! INGEN människa är perfekt!! Irreterad vart jag nu, aa som faan! KUL start på morgonen!!

Har iaf ringr F-kassan och sjukanmält mej! De skulle sjukanmäla mej från idag, fast jag sa att jag vart hemma sen i MÅNDAS!!!!! Flera dagar för faan!!! A jag blir galen på allt!!! Jag menar, det är första gången jag har studielån och jag kom på igår kväll att jag va tvungen att ringa dit!! Fasen alltså! Men nu är det gjort iaf!

Funderar starkt på att hoppa av, lägga mej i sängen och dra täcket över huvet!! Bara få vara ett tag.. Men det här med ett tag kan vli dagar, veckor, månader och år! För man vet aldrig när man har det motivationen att ställa sej upp igen och ta tag i saker och ting! Yää,yää är trött på´t bara!!!! Jag hoppas på att få sjukintyg till nästa vecka fredag! Ska prata med Peter med, eftersom det är honom vi har detta tema, ska kolla om jag kan göra det hemma, det är ju iaf en uppsatts, så det skulle kunna funka att göra den hemma.. Bara det att han sen får lära mej fotnoter!!! Iaf!!!!! Sjukintyg vare ja, aa hoppas på en vecka x-tra! Dr. Niklasson vet ju sen innan! Och jag känner att jag behöver en till vecka på mej för att få bli lite starkare! För jag tänker inte fortsätta puscha på att och stressa  för då går jag in i väggen igen! Och nej, jag är värd att få må bra!!

Varför det har kommit en period nu!? Jag vet inte! Kanske vädret? Kanske pressen och stressen? Kanske för att jag BORDE må som bäst nu!? Att det alltid ska spricka för mej!? Helt otroligt! Vad är det för ont jag har gjort!? Men det är tur man har många bra vänner och att familjen kan stå brevid och stötta!!! Det är skönt att veta att jag har alla dom!!! Och som jag skrivit innan! Hur ska jag någonsin kunna gottgöra er!?

Jag älskar min Andreas och resterande av familjen! Och mina vänner så klart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tok? haha. jag ska sluta sprida min skit jag lovar, (bara lite hemma hos dej)

2008-11-07 @ 00:34:40
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0