HAH

Nehee, om man skulle lugna ner sej lite nu då? :)
Sluta med datorn och guitar hero, hehe, men de e ju så kul :)
Men jag vill ju mysa med Adde med :) Men INTE pussa på´n, hehe, han är genomförkyld! Och det vill inte jag bli!
Inte nu innan kryssen! Om de nu blir någon! Kanske skulle Katja och Bs med! Trevlit xD Kul med lite mer folk!
Såå kom igen nu då! Fler som vill med? :)

"hon va så trött, och så va det någon idiot som ringt från privat nr flera ggr med!"
"haha det var jag"

Haha! Det var faan kul :p

I
natt kommer inte jag kunna sova alls! Är inte ett dugg trött!
jag tänker komma på ett nytt ämne att skriva om under "mina åsikter"..
Och nu när jag och Adde va ute och rökte kom jag på något!
HEH, men om du är intresserad får du läsa inlägget sen!

"Ska du inte gå och gosa med pappa? Han vill nog det!? Eller nee han kanske vi gosa med mej!"
"A gosa, men inte knulla"
"
Haha, men jag vill inte knulla!"
"Va!? Det trodde jag du ville"
"Haha nej det vill jag inte"
"
OJ! Det rann snor ut från min näsa" (på tal om elefanter)
"Faan vad äcklig du är, haha!"
"Meen! Det är ju bara vatten! Eller som vatten iaf!"

HAHA JAG DÖÖR!

Herregisses vad man kan snurra så här sent in på natten :)
Nehe, nu ska ja skriva om mina åsikter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0