Tankar och Känslor!

Oj! Klockan springer iväg! Inte bra! Jag som ska upp i mornbitti! Och Adde ska upp ÄNNU tidigare!
Han jobbar ju dag så då blir det att gå upp vid 20 över 4!! Ska la slängan i säng snart tror jag! Och se till att Peter går hem till Sandra :) Jag behöver få ha lite lugn och ro innan jag kan lägga mej för att sova! Ganska skönt att få skriva av sej lite då!

Kikade igenom ett par bloggar innan! Och läste om en tjej som är sjuk. väldigt sjuk! Och min första tanke var "Hur i helvete kan världen och livet vara så otroligt orättvist?" Helt otroligt!

Detta får mej att tänka på Tessan! Hon vet inte alls hur det kommer att sluta för henne! Hennes cancer (denna gång) är hårdare! Och fixar inte cellgifterna cancern denna gång så är det tyvärr slut! Hon kan strålopereras men det ger henne bara något år extra berättade hon! Och om hon går bort... Vad händer med barnen? Hennes äldsta son vet ju litegrann om situationen och den är ju självklart mycket jobbig för honom! Hennes yngsta bor hos en fosterfamilj just nu.. Tessan har alla sina 3 barn ofta! Så ofta hon kan! Men hon mår mycket dåligt! Och det är ju föstårligt! Hon vet inte alls hur detta kommer sluta och det tär! Inte bara på henne utan hennes familj och vänner med! Bara tanken på att hon KAN försvinna är skitjobbig! Men vi vänner och hennes nära försöker hålla hoppet uppe och vara starka i hennes omgivning! Och det kommer iaf jag fortsätta med! Även fast det är jobbit!!!!

Doh! Jag hatar att livet är så orättvist!


Vissa bloggar jag kollat igenom, de kan jag inte ens förstå att de är så pass populära som de är! En del skriver ju effersej om mode och sånt trams! Men en del om sitt vardagsliv! Det är INTE så att jag är avundsjuk på att inte så många läser min! Tvärtom! Jag har min blogg mest för att jag själv ska kunna komma ihåg vad jag gjort, ätit osv... Det är ju endå mitt liv det handlar om! Och nej, jag har ju inte lösen! Varför skulle jag? Vill folk dela med sej av sina tankar omkring mitt liv och mina åsikter, varsegoda! För ärligt talat så lägger jag inte ner så mycket energi på vad folk anser omkring mej, utan jag hoppas att folk kan ha hand om sina egna liv ist för att beskymra sej om mitt!
OCH visst! Jag läser en hel del andras bloggar! Jag tycker att det är kul att se vad de har för sej om dagarna och hur de mår!

Borde sätta punkt här! Men jag har så mycket att skriva om ikväll! Det finns så mycket känslor som lägger sej på hög!!
Och det är oerhört jobbit att inte kunna få tala ut om dem! Jag har en ilska inombords som jag skulle behövs släppa ut! För jag håller på att hamna i ett svart hål igen! Men jag vill inte det! Och jag vet inte hur faan jag ska göra för att slippa det!
Fick en stor besvikelse idag! Och det tog ju med på krafterna!
Vill bara gråta! Men kan inte, finns inga tårar! Jag VILL bara vara glad och berätta för alla hur tacksam jag är för vissa saker! Men det är svårt! Som satan! Men jag hoppas att min familj och mina vänner vet hur jag känner för dem!


Adde: Jag älskar dej så oerhört mycket! Och är så tacksam att du finns i mitt liv och att du är min klippa i svåra lägen! <3
Djuren: Utan er hade det vart så tomt! Det finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är för att ni finns! <3
Vännerna: De vänner jag har! Ni är de bästa! Skulle inte vilja byta ut en enda av er! Tack för att ni finns och ställer upp för 
                    mej! Jag älskar varenda en av er! <3
Familjen: Jag ber så mycket om ursäkt för allt jag ställt till med innan! Och jag måste bara få säga att jag är så glad över den familjen jag har! För det finns inga finare eller bättre människor på denna jord! Jag skulle kunna göra allt för er! Jag älskar er mest! <3

Urk! Mycket känslor på en och samma gång! Kanske kan jag lägga mej nu och känna lycka ist för sorg och grymhet!
Jag har ju min underbara sambo brevid mej i sängen som håller om mej och säger att han älskar mej!

Tacksam för allt som alla gör / gjort för mej!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Usch stackars hon Tessan, fyfan så hemskt!

Fy man blir fan orolig och vill hjälpa henne även fast man inte känner henne eller kan jue heller inte göra så mkt åt den dära dumma cansern..!

Men vad extremt jobbigt eftersom hon har barn med, usch! Man får hoppas på de bäst iaf!



Och Sara, släpp på trycket!

De behöver man ibland!

2008-11-24 @ 00:27:09
URL: http://jlcat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskar dig oavsätt vad, det vet du!

2008-11-24 @ 01:41:59
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: Kickan

Uch va hemskt allt är ibland :(

styrkekramar

2008-11-24 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0