^^^^^^^^^^^^

Sitter här i soffan, är ensam hemma! Eller har ju mina bäbisar! <3 Disel ligger brevid mej i soffan! Och han spinner högt, fast jag inte rört honom ens :)

Jag mår inte bra. Mår illa och ont i magen! Och så har jag en jävla hosta med! Det är så tråkit! Hoppas verkligen inte att det influensan som är på gång bara! För jag orkar nog inte de! Urk, nej! Yr är jag med! Så håller på att bli reält sjuk iaf skulle jag tro! Faan så tråkit!

Skolan börjar igen på måndag för mej! Och då vill jag vara frisk! Så i helgen ska det bli lugnt! Adde och Peter skulle dricka på lördag, men jag skiter nog i det! Iaf om jag mår som jag mår nu! Det ska bli ganska kul att börja skolan igen! Men är lite orolig över hur jag ska komma upp på morgonen! Det kommer nog bli krånglit som satan! Jag menar, jag somnar ju så sent, ÄVEN om jag skulle gå upp klockan 7 varje morgon skulle jag somna runt 2-3 varje natt iaf! Vet inte varför jag inte kan sova! Ikväll tänkte jag prova mina sömntabletter igen! Sist gick det ju inte så bra då.. Men nu kan ju Adde vara vaken när jag provar! Så det kanske kan gå den här gången! Det är ju värt att prova iaf!!!

Helena kommer snart! Hon har vart i skolan! Men jag vet inte hur länge hon kommer vara kvar! Hon ska ringa sin pappa iaf! Men sen sticker hon väl igen! Yää,yää.. Då ska jag sova som en stock! För jag MÅR ILLA!!!!!!! oh!!!

Nehej! Skriver nog senare igen! Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0