ToDaY

Var inte i skolan idag..
Jag var så himla trött i morse!
Jag orkade verkligen inte!

Sov till typ 11 i morse, sen har jag vart med madde!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Hon är så snäll!

Vi käkade först frulle på Hugos med Linn och Helena, sen spelade vi lite..
Efter det kikade vi på stan!
Madde hitta en GÖÖÖRsnygg tröjja som hon inhandlade!

Vidare till Vadstena och hämta Alex och hans kusin!
Sen LKPG, till ikea!
Handlade lite :)
Jag älskar att shoppa!
Och den här gången var de ju ännu roligare då jag handlade för ADDES pengar :p
HEH, nee, men han hade fått presentkort på ikea på 500 så jag handlade på det!
Skojjit, skojjit!
Vart 4 nya lamper, smörknivar, plastmuggar mm....
Madde och dom hadlade betydlit mer, men de har ju precis flyttat hemmifrån så!

Ajja!
Nu väntar A på pizza, han har vart hemma från jobbet idag!
Sjuker, stackarn!
Mamma och mormor ligger med hemma och är sjuka som aset!
Inte alls kul! :(

Ska se på en film som jag lånade av Madde och Alex!
Skräckis tror ja! :p

Sen sova!
För i morn MÅSTE jag till skolan!
*kräks!!!!*

Ajja!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0