Pedofilism!

Vad ska jag diskutera om idag?
Som sagt, finns massa, men eftersom jag kan visa respetkt till folk, lite respekt iaf så tar jag väl och diskuterar om pedofilism! För det är en sak som gör mej grymt förbannad!

En av de såkallade soterna av de äckliga asen är sånna som tänder på småbarn!
4-10 år! Hur i helvete kan man ens tända på dem? De är ju barn för guds skull!!!
Men när jag tänker på ordet pedofil, ser jag framför mej en äldre man som tänder på småflickor!!!
Men visst vet jag om att det finns kvinnor med den lusten med! (sjukt)

Sen har vi ju den sortens pedofiler som sätter på sina egna små barn!
Vet i faan om jag inte tycker att det är äckligare!
(båda sorterna är vidriga som faan!)
Men att ha "sex" med sitt eget kött och blod!!!
Helt otrolit!!!

Tank att göra någon så illa, att ge ett barn mén för livet för att själv släcka sin törst!
Fyfaan!

För min skull kunde de där asen lika gärna få ett skott i huvudet!
Jag anser helt och hållet att de människorna inte är värda sina liv!
De vore bättre, och billigare, att låta dom dö!
Helst en lång och smärtsam död!!!!
Inte mej emot!!!!
Varför ska man sätta dom på ett psykhus och pejja massa pengar på att de ska få hjälp och KANSKE bli friska!?
Och om de skulle bli det då!?
Vilket liv skulle de ha då, efter en sådan bakgrund?

Hade jag vart en arbetsgivare skulle jag inte sätta en sån jävel på något jobb överhuvetaget!!!

Nej jag är helt ärlig!
De skulle gärna få dö!!!!

Undra om det var lika dant förr i tiden, för flera tusen år sen!?
Höll människorna på likadant då?
Eller är det sammhället som får dem att bli sjuka?

Min mamma sa till mej att alla människor har ett värde!
Och visst har hon rätt, bara att de i mina ögon inte har det!
Men för deras föräldrar, syskon och kanske barn har de ju det!
De är ju betydelsefulla människor! För andra! Men inte för mej!

Eftersom detta är min blogg, mina tankar och åsikter tänker jag fortsätta att säga vad jag anser och tycker om saker!

Men jag vet!
Hade någon faan vart på nån utav mina barn (sen när jag får barn) Så hade jag nog sett till att den faan dog!
Jag skulle lätt kunna sitta inne för det!
Framförallt här i sverige där man inte får mer än 4-5 år för mord! (sjukt!!!!)
Jag skulle heller inte ha något samvete för att ha sett till att den faan inte skulle kunna skada fler barn!

Det är vad jag tycker!
OCH jag står för mina åsikter!

Kommentarer
Postat av: Ronja ross

Kan inte hålla med dig mer!

Dem förtjänar att dö, finns ingen anledning för dem att stanna kvar här.

har haft just denna diskussion med många och ingen tycker att dem förtjänar att dö. varför inte ? de är ju precis som du säger, kostar pengar och tar fan plats. jävla onödigt. det är väl ingen människa som vill ha med en sådan att göra.

men sjuka människor finns de ju till allt. sådana äckel som ser upp till det.

ja herregud,.

2008-09-23 @ 14:25:30
URL: http://ronjaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0