13 April 2009 Måndag!

Grattis till Sandra som fyller 14 idag :)

Ligger i sängen! Ny duschad! Och skönt var det kan jag lova! Raka bena med :) Mihihi! Lena och fina ;)

Trött är jag med! Idag har vi städat upp här hemma! Och fint vart det verkligen! :) balkongen med :) Det är verkligen skönt att ha fått det gjort! Nu har vi bara att slänga allt på tippen! Men det tar vi någon dag i veckan! Det fixar sej! Det vart 2 säckar och några påsar med skit :) Alla jävla plattor och tomma kattmats-kartongen! BAH!!!! Men nu är de väck!

Syster och små killarna kom med! Vi skulle åkt till lekparken igenkligen men Rasmus kräktes i bilen, stackaren! Åk-sjuk eller något! Så jag och han gick hem till mej från affären och Fia och Linus gick in och handlade fika! Sen kom dom med hem till mej! Rasmus har busat med Disel och Stina, dratt dom i svansen och haft det skoj! Stackars katterna :) Men de får allt ta och vänja sej! Eftersom jag inte vill vänta allt för många år till innan vi bildar familj och katterna kommer ju leva bralänge till, som tur är! Mina ögonstenar <3 Härligt att träffa barnen var det iaf! Linus fjantade sej och flinade och skratta åt mej och Rasmus fick godis av mosse! Mums :) En riktig gotte-gris det dära :)

Hämtade upp Jossan förut med! Hon har sovit hos Timo i natt! Så hon har vart här hos mej hela dagen :) Vi ska snart iväg till Leslie! Kolla på film och mysa :) Men kommer nog inte bli allt för sent eftersom jag är himla trötter idag! Men det fixar sej! Hubbe får köra dit oss och hämta oss sen med!

Ajja! Ska röka och klä på mej nu!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0