18 April 2009 Lördag!

Tja! Ligger i sängen! Tänkte att det va dags för uppdatering! Eller hur :p
Har sovit hos Leslie ett par dagar! Men i natt sov jag hemma! Festa igår.. Adde har inte kommit hem än! Vet inte vart han är, bryr mej inte så mycket heller om jag ska vara ärlig!

Ska ta en dusch och sen blire stan med Jojo och Stoffe! Vet inte vad som händer senare sen! Skulle vilja vinna pengar på lotto! Med pengar är allt så mycket enklare! Tänk vad saker man hade kunnat göra :)

Funderar på att flytta hem till mamma ett tag! Men jag vet inte! Ska ringa socialen på måndag och be om en egen lägenhet! För bo med Adde vill jag inte längre! Tröttsamt! Ajja! Märks väl vad som händer! Måste fixa iordning på mitt liv nu känner jag! Fast som jag lever med mina vänner och allt, jag älskart! Så det kommer nog bli en tuff match! Får se hur mycket jag klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0