20 April 2009 Måndag!

Ännu en ny vecka! Men denna vecka vaknade jag med lycka i kroppen! Har sovit hos min bästa vän inatt, igen! Trivs verkligen bra där! Han tar hand om mej :) Ger massage och kliar mej på ryggen! Det är avslappnande nu när jag inte mår så bra IGEN!

Varför kan jag aldrig få må bra för? Urk! Tack att det finns så många fina vänner iaf <3 Och Leslie är en av dom som ställer upp mest just nu! Och visst är det underbart att vi har blivit så taijta igen :) Men det är synd att vi blev det nu efter Lina har åkt! Men jag försöker finnas för honom med! Älskar ju honom som min vän! <3

Sen har jag ju Johanna, Jossan, Helena, Madde mfl..

Och min familj så klart! Syster är den som står mej närmast hjärtat nu <3 Hon är den som lyssnar, verkligen lyssnar! Hon anklagar inte mej för massa skit! Det är mor min ganska duktig på att göra när jag ringer! Men inte Fia, gillar att prata med henne! <3


Är ensam! JAG HATAR ATT VARA ENSAM! Jag vill tillbaka till Leslie igen! Men Adde blir så ledsen då! Svartsjuk och dan! Men jag vet inte! Känns inte som att jag bryr mej så mycket längre! Jag har mej själv att tänka på! Kan inte ta hand om honom MED!!! Gör så gott jag kan och klarar av! Men det är tråkit när man inte får respekt eller får höra att man är bra! Utan man heter idiot och att man ska fara åt helvete! Det trycker ner en! Verkligen! Jag mår inte bra! Det är därför jag har vart så mycket med Leslie nu! Det är skönt, för han är så himla snäll mot mej! Han är snäll mot alla! Finns inte mycket ont i den människan! Adde, han är snäll han med! När han känner för det! Visst han har inte haft det så lätt nu han heller! Hans farfar gick bort och om en månad förlorar han jobbet! Men jag klarar inte av att ta massa skit iaf! Det går bara neråt för mej då! Fast det är jag ju endå på väg! Neråt! GAH!
Psyk ska jag till med snart igen! Förra veckan var hemsk!!! Hoppas på en bättre vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0