21 April 2009 Tisdag!

Tja! Sitter vid Addes dator för omväxlingsskull! Ska bara skriva lite blogg, sen blire att bad för mej!
Faan vad duktig jag har vart idag!
Dammsugit alla rum, skurat golven, torkat av hyllor och fönster, tvättat, vikt tvätt, hängt tvätt, lagat mat, fixat toaletten mm..! Känner mej riktit bra idag! :) Adde låg bara på soffan! Inte så kul, men jag är ju van! Han tog in sina kläder åtminstone! GAH! Den killen kan man ju bli galen på!
Men, men! Nu har jag gjort mitt, för idag!
Ska som sagt bada nu, Leslie kommer snart :) Mihihi <3 Ska hjälpa han att tvätta idag! Ska väl kanske dammsuga och fixa hos han med :) Vill finnas för honom som han finns för mej!
Älskar den killen <3
Finns inte mycket mer att skriva! Märks vart jag sover i natt! HA´t gött!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0