3 April 2009 Fredag!

God morgon! Japps! Det kan jag faktist säga idag :) Vaknade halv 10! Och det var inte igår som jag vaknade tidigt :p!!!!
Härligt :) Men vi ligger kvar i sängen :p Det är ju så skönt! Varmt under täcket och mys! Ska snart ta och gå upp! Käka frukost och sen städa av! Senare blir det att åka till Fia och sen till Tessan! Jag ska träffa min lilla Agnes!!! Vad jag saknar henne! <3 Jag drömmer om henne nu tom......  Det är jobbit sånt där!!!

Klart att jag saknar mina gullungar i Nykyrka med! Men dom vet jag ju att jag får träffa när jag vill! Och tack gode gud för det! För utom dom i min vardag hade jag mått ännu sämre än vad jag redan gör! Rasmus är ju den som lyser upp mitt liv mest! Han är ju mosses lilla solstråle! <3

Älskade barn <3

Nehe! Vila en stund till, sen gå upp!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0