GAH

Mår så jävla dåligt! Är så jävla nere! Och allt är ju pga mej! Jag vill inte vara sån här! Så nu sa jag förändra mej!

Ska BARA vara hemma, inte göra någonting! Kommer gå in i väggen IGEN! Faan så tråkit det är att må så här!

Det är säkert, jag vill inte vara den jag är! Jag vill vara normal! Lycklig! Älska och bli älskad! Men varför ska det vara så svårt? Varför? Det finns ingen som kan hjälpa mej! Ingen som jag kan vända mej till! Alla säger att jag är elak, och jag är det jag vet! Men jag mår redan dåligt! Jag behöver inte veta era åsikter! För jag är inte intresserad av att veta dom! Jag orkar inte med att bli mer nertryckt! Jag VET att det är jag som gjort / gör fel! Men jag kan inte rå för det! Jag kan verkligen inte det! Funderar på att flytta hem till mamma igen! Bara skippa ALLT och ALLA! Vara ifred och för mej själv! Ensam! Då kan jag varken skada eller såra någon! Det är inte långt från tårar, men jag tänker inte sitta här och böla som en barnunge! NEJ!!!!

Och hur jag än gör blir det alltid fel!

Hem snart!

Kommentarer
Postat av: jossanasp

2009-04-26 @ 20:06:15
Postat av: Jossanasp

Jag älskar dej gumman -33 Finns alltid här för dej vad det än är det vet du honey <333

2009-04-26 @ 20:07:10
Postat av: Jojo

larv.. du har många att vända dig till!

2009-04-27 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0