God Morgon Solen! 6 April 2009 Måndag

Japps! Härligt med solsken ute! Undra vad man ska hitta på en dag som denna! TVÄTTA! YES, kul, inte! :p Men det måste ju göras! Adde ska iväg och jobba sen! Så blir väl att plocka och fixa här hemma! Laga någon mat med! Potatismos kanske, det drömde jag om i natt!

Att Pirkko var här och gjorde något och sen frågade hon om hon fick äta här :p Och alla sa att det inte räckte, men det var massa mat kvar! HAHA fyfaan så man kan drömma! Tokit det där med drömmar!

Jag funderar på att bli riktit snäll!? Alltså... Ja, inte säga något illa till någon och så.... Men det komme ju aldrig funka iaf xD HAHAH, så jag får väl vara som jag är! Stackars människor som umgängar med mej :p

Sandra ligger här brevid och sover! Lata unge! :p Men det vart ju sent! Så låter henne sova! Kanske skulle man försöka sej på det med! Eller, nej! Jag ska nog ta och gå upp och städa! JA det gör jag! Nog.... :p

HEHE
skriver sen!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0