God Natt

Shiet vad jag är trött! Fattar det inte, men det blir nog inte att sova än på några timmar! GAH! Madde är ju kvar här och jag vill ju gärna inte slänga ut henne! Men hon ska nog nsrta åka iaf! Jag ska se minst en film iaf, eller om det blir TV!? Jag vet inte än! Adde lär la få följa Madde :p HAHAH hon är ju en liten fjant xD Men söt är hon :)

Saknar min Johanna! <3 Gah! Fast det bara är 3 dagar sen så saknar jag henne iaf! Tokit, men sant!

Nehe! Nu mår jag illa med! Faan vad det är tråkit! Aldrig får man vara frisk och må riktit bra! Skit! Hoppas huvudvärken (som håller på väg att komma tillbaka) är borta tills i morgon!

Har nu lagt mej i sängen och ska sova!

Natti

Kommentarer
Postat av: Jojo

saknar dig med min fisk!<3

2009-04-15 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0