^^ skriva av mej :)

Jag åkte inte till Leslie! Ligger i sängen nu igen! Har vart och handlat lite! Mat och godis! Det är ju helg så vad faan! Då får man ju unna sej! Effersej unnar jag mej ganska mycket för mycket även om det inte är helg! :p Tjock och glad :) Man ska passa på att äta massa mumsigheter när man kan! Funderar på om jag ska lägga mej i soffan Och glo på barnprogram! Det är ju spännande :) Alltså, faan vad det är tråkit när man är ensam! Borde städa, men jag orkar verkligen inte det! Det tar jag på söndag OM jag orkar då! Disken tar jag i morgon innan vi åker till mamma! Det är inte så mycket! Måste hänga upp kläderna bara! Annars kommer de ju lukta illa! Men det fixar jag sen! Kanske skulle man vila lite med? Tycker att jag vart ganska hurtig idag iaf! Cykla till och från Räka och så har jag vart ute hela dagen med!

Ikväll blir det en låång dusch, kanske ett bad! Det är ju så skönt :) Bara slöa hela kvällen! Kan vara skönt det med! Åka till mamma i morgon ganska skaplit! Eftersom vi ska fira Stoffe i morn kväll! Vi ska fira Sandra i morn med! När hela familjen ändå är samlad! Ganska bra att passa på! Hon fyller på tisdag så det är ju ett par dagar innan hennes födelsedag, men det spelar ju ingen roll! Det är ju familjen och paketen som gör att det kommer kännas att vi firar henne!
Hon kommer bli glad över hennes presenter...

Till Stoffe har vi inte handlat något än! Vet inte vad man ska kunna handla heller! Glas och sånt hade han en jädra massa av redan! Tycker att det är skitsvårt att handla till killar! Vet ju aldrig vad de vill ha! Och speciellt till en kill-kompis med! Jag vet ju inte vad han behöver osv.. Ja, det är svårt sånt där! Men, men!

Nu har jag fått skriva av mej lite igen!
HA´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0