Trött :p

Kanske ska skriva ett par ord om fikat hos Lina! Det var trevlit :) Ganska stökit efter deras fest igår, memn det var trevlit med fika :) Och väldans kul var det när Lina kastade en pizza slize på Leslie! HAHAHAH som hamnade i hans ansikte och på halsen! HAHAHAH PIZZA-FEJS! Det var nog det roligaste idag! :)

Sen var det ju självklart underbart att träffa pappsi med! Honom träffar man ju inte allt för ofta! Men det ska det nog faan bli ändring på nu! Jag saknar honom massa! <3<3<3

Sandra och jag ligger i sängen igen! Trötta, men det funkar iaf xD
Har slängt in bilder på bdb nu! 69 bilder ;) Carro kommer bli galen :p Men glad över att jag satt in bilderna från tjej-festen dock :p Höhö, hon har ju säkert bett mej göra det ett tag nu! Men nu äre gjort :p

Ska spela lite spel nu, sen ska jag nog sova!

PoK




Från Carros Tjej-Fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0