Tankar osv...

Fasen alltså! Hittade ju inte min kabel så då har jag passat på att diska lite, plocka i köket, vardagsrummet och hallen! Katterna välte ju ner min fina spegel i hallen! Så det fick bli att dammsuga upp blommorna som ramlat ner och sen satte jag upp min fina tavla jag fått av mamma! Där syns den ju mer också :) Satte en lampa under tavlan så nu lyser den upp med! Planterade om 2 blommor med! Skulle jag ha gjort för känge sen! Men nu vart det av iaf :) Dem satte jag i hallen med! Ser lite skapligare ut nu! Fast det vart ju ganska tomt över TV´n där tavlan hängt, men men, har ju mina änglar där så :) Jag vart nöjd med hallen nu iaf! I morgon ska jag upp skaplit, ska vika tvätt och städa upp resten här hemma, sen ska Leslie komma hit och hämta mej! Jag ska hjälpa honom att tvätta! Går fortare och så är det roligare om man är 2! Så eftersom han har hjälpt mej och ställt upp på mej nu så ska jag göra det samma för honom!



ETT HJÄRTA KAN

slå, ett hjärta kan brista ,en vän kan man få en vän kan man mista.

men i mitt hjärta är du gömd för en vän

som du blir aldrig glömd.

 Du är så snäll och rar

 Du är den bästa vän jag har

 Min bästa vän kommer du förbli

 För ingen har så kul som vi

 Vi hittar alltid på en massa trams

 Och om vi bråkar blir vi alltid sams

 Du är den bästa vän ja har haft, kan få och har.
Vi ger och vi tar..

Det finns en blomma vit som snö,

 kan ej vissna, kan ej dö.

 dess namn känner du nog igen

 trofast vänskap heter den,
Och det har vi två
Nu, föralltid och då!
<3<3<3<3



JAG ÄLSKAR ER MINA VÄNNER, NI SOM FINNS DÄR I VÅTT OCH TORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0