17 / 2 - 09 Tisdag!

Jag är trött :) Fast det är ju inget ovanligt :) Mihihi :)
Var på ferra igår med :) Drack några öl :) Mot slutet vart jag lite väääl full, så då fickskåning köra hem mej :) Han är snäll :)
Jojo fick slagga där :) Jag skulle sovit hos henne, men eftersom jag inte mådde bra och klockan inte var allt för mycket så åkte jag hem ist :) Skulle sovit på soffan för att inte väcka Adde, men Helena ringde och ville snacka lite så han vaknade iaf :) Då gick jag med in i sängen och skulle sova :) Vart lite mys innan, resten kan du ju lista ut själv :p

Vaknade första gången vid 8! Fyfasen tänkte jag och vände mej om! Somna på 3 röda ;) Vaknade igen strax innan 12! Har badat och nu är en maskin tvätt igång :) Ska fixa lite mer sen OM jag orkar xD

Vad ska man hitta på förkäk idag då? Någon som har ett förslag? Det ska gå snabbt, vara enkelt, men gott! :)
Finns ju massa att göra! Hubbe skulle bli glad över pankakor! Men jag vet inte om jag vill ha det idag! Jag vill ha kyckling! Men orka göra det då xD Adde kanske kan köpa med sej en färdig kyckling? Det hade ju vart smaskit :)

Nehej! Nu får det vara nog med tjat!
Skriver senare sen!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0