Ännu mer tankar!

Jag är en tönt som ibland gråter mej till sömns!
Jag är en tönt som kan känna sån smärta att jag ibland tror att jag ska dö!
Jag är en tönt som ibland känner att jag inte är värd någonting alls!
Jag är en tönt som ofta vill vara någon annan än mej själv!
Jag är en tönt som ibland känner att livet inte är något att ha!

Jag VET att jag inte ska behöva gråta mej till sömns, för jag har alltid någon som finns där för mej!
Jag VET att smärtan jag känner ibland inte finns där på riktit, så jag behöver inte vara orolig för att jag ska dö!
Jag VET att jag är värd precis lika mycket som alla andra människor!
Jag VET att jag igenkligen inte vill vara någon annan än mej själv!
Jag VET att när jag nått botten så kan jag bara klättra uppåt igen och få må bra!

Varför ska jag känna dom känslorna som jag ibland känner?
Varför ska jag behöva må dåligt för, när jag igenkligen vet att det inte stämmer med sånna puckade tankar som jag får?

Det kan inte alltid vara lätt att leva! Och jag mår bättre än många andra!
Vad ger mej rätten att klaga på det underbara liv som jag har?
För det är det de är!

Jag har en underbar familj som stöttar och finns vid min sida oavsett vad jag skulle göra eller råka ut för!
Jag har en underbar sambo som ger mej styrka i mina svaga stunder!
Jag har mina underbara vänner som ställer upp i vått och tortt!
Jag har mina underbara djur som tröstar när jag är ledsen!
Jag har ett liv som är värt att leva till tusen!

Tyvärr har jag bara inte orken till det just nu! Jag vill bara vara hemma, ifred! Från alla bekymmer med skola, läkarbesök, panikattacksanfall! Bara vara med dem jag älskar och mår bra med! Slippa stressen och magvärken! Slippa allt sånt som får mej att må skit!

Kommentarer
Postat av: jojo

Alla kan inte må bra hela tiden! och du vet att såfort det är något så finns jag babi, föralltid förevigt. Jag är skylldig dig så mycket för det du gjort för mig<3

2009-02-01 @ 23:56:19
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0