En dag med Agnes <3

Jaha ja! Vilken dag :) Massa bus och bak med Agnes :) Vi har käkat tacos med :) Hon tycker om det! Åt en massa :)
Snart ska jag slänga in henne i ett bad innan det blir ALLT för sent! Hon behöver bada min lilla tjejja!
Hoppas bara att henne trosor har torkat nu, men de har de nog! Hängde ju upp dom på elementet, så aa...! Hon behöver en dusch iaf!

Hon och Jojo byggde en kojja nyss! BUS! :) Jojo är underbar med barn! <3 Älskar mina tjejjor! :) Jag passade på och ta massa kort! Slänger upp ett par!
  
BYGGA                                        BUSA                                     BUSA

Innan bygget vare en hinderbana av soffan och fotöljerna! Agnes är bus :)
  
BUSA                                      VART TRÖTT                        HOPPLA


Jag och Min fina Agnes





I morgon ska jag till läkaren klockan 2!!!!! INTE MISSA

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYSIGT! blir avis ;)

2009-02-24 @ 16:08:24
Postat av: Jojo

du är bra med barn hjärtat<3

2009-02-24 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0