En trött Sara och en ÖVERtrött Jojo!

Nu är klockan redan efter 12! Och här ligger vi sängen efter ett LÅNGT asgarv :) Sätter la upp kort i morn! :)
Fasen vad kul vi hade! :) Så nu ligger jag härmed Jojo i sängen och ska mysa! Ska sova snart! Vi ska ju upp i morn! Fast kaffe får man la se om det blir något av i morgonbitti, eftersom jag råkade "tappa" Kaffekannan i govet förut då jag lagade mat! PANG sa det bara och sen låg det glas överallt i köket! Stina skulle fram och kika, hon är ju så nyfiken, så henne slängde jag in på toan och Disel som låg på köksbordet och glodde på när jag lagade mat, honom slängde ja ut i hallen! Jag vill inte att mina små bäsar ska få ajaj och blöda! GudNej! Det vill jag verkligen inte! Och visst klarade de sej bra alla tre, för då var Kajsa här med! Fast henne har vi vart och lämnat nu! Och gud så skönt det är :) Slippa att torka mer kattbajs <3 Yihuu! :)

På fredag fyller Mika år! De skulle festa, men jag ska nog ta det lugnt! Skulle vara skönt! Slippa vara bakis på lördag! Träffa barnen kanske!? Jag saknar dom hela tiden när jag inte är med dom! <3 Mina små hjärtegull <3

Nehej! Nu kanske jag borde sova då! Fast Jojo är i farten! Men hon får vara tyst nu ;)HÖHÖ :p

Sova!
NattiNatt!

*Kraaaaaaaam* /Jojo


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, fegis! vet du vad mattias säger?

gambiaskallar med mjäll ;) den döh!

2009-02-05 @ 07:43:25
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sara,det måste väl vara du som är tacoprinssesan

Var ju skönt att du inte hade brutit armen.ha en bra dag.

2009-02-05 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0