Fredag 20 / 2 - 09

Det vart ingen film, men pizza vart det igår iaf! Eller aa, vi kikade på olika snuttar på filmer som han hade på datorn, om det skulle vara någon som jag ville ladda hem! Fanns en del! Men det var ju en del som jag sett med! Yää.yää! Sa till Leslie igår att jag tycker att han och jag ska ha en film kväll! Kika film och käka chips! Kanske kan bli nästa vecka när Adde jobbar kväll, då kan han ju hämta mej efteråt! Får väl se!

Var hos mamma en sväng igår! Käka kladdisar och bacon! Glodde på TV och myste lite med Bella! <3

Idag vet jag inte riktit vad som händer! Adde jobbar fram till halv 3, kommer vid halv 4! Om han inte stannar till hos sin pappa i vanlig ordning! Vet inte alls vad som ska hända senare! Jag ska iaf ta mej i kragen och städa här hemma! Dammsuga, torka golven, tvätta, vika tvätt och diska! Tar inte så lång tid! Men det är tråkit som faan!

Ajja! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0