Fredagen den 13de!

Jahaja! Fredagen den 13! :) Kanske skulle man hyra filmen? :p HAHA
Kusinen ska vi hämta om några timmar! Hoppas Adde mår bättre idag! Själv sitter jag här vid hans dator och hostar som fasen! Snart åker la lungorna ur mej! Ska antagligen till pappa en sväng i morn! Fast det vore faktist bättre om man tog det idag! Eftersom vi endå ska till Linköping! Men han jobbar nog! Eller föresten! Det gör han nog inte alls det! :) Får ringa sen och höra med honom! Kanske ska till Linus och Vonkan en sväng med! Fika och se hur dom bor! Skulle vara trevligt :) De har ju vart här! Så nu är det allt våran tur :) Men det tar vi på vägen isf!

Får höra sen vad Adde tycker!  Han sover fortfarande! Latisen! Ändå somnade han innan mej!

Ikväll blir det lugnt! Vart ju så mycket skit förra veckan! Och jag vill må bra i morgon med! Det är ju iaf alla hjärtansdag! Så då vill man ju vara lite pigg och inte springa och spy hela tiden! Bläk!

Men,men!
Nu ska jag ta en röka medans jag pratar med Lena :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0