HYR ALDRIG HOS PLATEN!

Så atte, nyss var bror min här! Fikade! Och det var trevlit!

OCH VISST FAAN hade jag rätt om att vi skulle få skit för nedskräpningen utanför porten OCH smällarna i trappuppgången! Jag ringde upp och berätta för dom att det inte alls var vi! Men då fick jag bara till svar att "har man fest får man räkna med att få ta andras skit med"!!! Ska det vara så? :o Jag vill verkligen inte bo kvar här hos platen! Jag är så arg! Förut så var jag så pass arg att jag skakade! Jag menar! FINE! Att de klagade på musiken kan jag ta! Men inte nedskräpning osv! Det var FAAN inte vi! OH! ARG SARA!!!!

Jag ska ALDRIG mer hyra av Platen! Helt ärligt! Bojkottar skiten! Och vilka jävla grannar man har med! Lägger skiten på oss! Det är säkert den där jävla blatten (ursäkta att jag utrycker mej så) som lagt soppåsen utanför porten, för det är ju inte första gången! Och så är det säkert den där JÄVLA 08:an som smällt smällare i trapphuset! Jag skulle aldrig i livet göra något så korkat! Kan inte förstå att någon alls skulle kunna hitta på sånt skit! :s

Faan vad jag är arg! Det är helt otroligt! Jag kan inte förstå varför ALLT skit ska läggas på oss!
BAH!

FITT-PLATEN!

Kommentarer
Postat av: jojo

fyyyfaaaan!!!!!!!!

2009-02-02 @ 14:20:05
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0