Min Agge-bagge kommer idag :) <3

Idag ska jag träffa min Agnes <3 Hittar inte min datasladd, men Jossan har med sej sin! Så jag får låna den sen! Slänga in en jädra massa bilder :) Yää!!! Ska bli mysit som fasen att ha Agnes här i natt <3 Har saknat henne massa! Pratade med henne i telefonen igår :)

A: hej saja
S: hej agnes
A: vad göj du?
S: åker bil, vad gör du då?
A: Äj hos mojmoj och Fjedjik fyller åj!
S: ahaa är det kalas?
A: aa


Bla bla bla.....

S: vill du att jag kommer och träffar dej i veckan nu när du är hos din mamma?
A: a det vill jag
S: men då gör jag det, får jag prata med helena nu?
A: Men du saja
S: a?
A: vet du? jag vill faktist komma till dej med och hälsa på hemma hos dej!
S: hehe jasså du, men det kan vi nog fixa! Får jag prata med helena nu?
A: a okej, men du, vilket nummer vill du ha?
S: 5

HAHAHA hon är ju underbar!
Ska städa upp här nu innan vi ska hämta tösakrusa <3
Saknar massa! Vi ska baka och mysa hela dagen idag :) Jojo kommer sen med!
ÄLSKAR

Kommentarer
Postat av: Sandra

tokfia! :)

2009-02-23 @ 14:46:08
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0