Myst med Rasmus och Linus idag <3

Det är inte lätt när det är svårt! Jag ska hoppa in i en dusch nu, efter torkande av kattskit i vanlig ordning! Men i morn "blir vi av med na"! Och faktist ska det bli så skönt, jag vet att mna kanske inte ska säga så! Men jag är såå trött på att torka skit! FYFAAN! Men vad ska man göra då?

Bror har vart och kastrerat Stisse nu, men det var något som gick fel och det vart akut operation! Jag hoppas att han kommer bli helt återställd stackarn <3 Jonas har haft mycket otur med sina katter! Synd om honom! Han som är så snäll!
Han skulle komma med kattburen i morn med! Så blir kaffe och någon macka här i morn innan 12! Han skulle jobba då tror ja!

Hade kul på pokerkvällen igår.. Fast vi spelade bara en gång, och jag vann ofc :) Det är tokit, men jag har haft ganslka mycket tur i spel den hära vecken som gått! Otroligt men sant!
Tack Jojo för en trevlig kväll!

Jag har myst med mina små killar idag <3 Älskade barn <3


MINA SMÅ HJÄRTAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0