Spagetti och köttbullar?

Börjar jag bli sjuk tro? Känner mej nere och hängig som fasen! Ögonen svider och näsan kiklas! Urk! Hubbe har ju vart dålig ett tag nu! Kanske har han smittat mej!? Mamma är med sjuk! Många som är dåliga i min omgivning! Men det märks väl om man skulle bli sjuk!

I morgon är det alla hjärtansdag! Och jag ville bara skriva vad Adde hade tänkt att bjuda på....
Spagetti och köttbullar!
HAHA varför det frågade jag, jag som hade tänkt på potatisgratäng och kött eller liknande,
Jo o för det åt ju Lady och Luffsen :)
HAHA faan vilklen söt-nöt! Han har sina stunder han med :)

Nee, nu är det dags att väcka honom!
Får inte sova bort hela dagen inte!
Ska väl kanske diska först så han får en stund till på sej :)
Hänga tvätten med :)

Skriver senare sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi ska äta hos mormor och morfar på dan tillsammans med mamma + nya! :) och sen på kvällen blir det smörgåstårta tillsammans med pernilla och ante :)

2009-02-13 @ 16:41:41
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0