Tisdag 24 / 2 - 09

Hej hej! Nu har Tessan hämtata Agnes! Ungen skulle upp halv 7 i morse ;) Men ikke! Det hade inte jag någon lust med! Så hon fick allt ligga snällt i sängen och vila :) Vilket hon gjorde, ett tag! Sen var hon i köket och kollade på kort! :) Min fina tjejja! <3 Hon är ju sötast! :) Byggt kojja och ritat idag med! Jojo var här en sväng när hon hade lunch så det vart ju lite bus med henne med såklart! Agnes gillar Jojo massa :) Är väl för Jojo är så snäll och leker med henne :p!

Adde är i duschen och vi ska snart iväg! Ska ju till läkaren idag! Psyk! Får la se vad de säger! Jag hoppas STEKHÅRT på att jag får längre sjukskrivning, för som det är just nu orkar jag ingenting! Jag hoppar av skolan annars! OM jag får längre sjukskrivning så ska jag till F-kassan på torsdag och prata med en handläggare! Ska diskutera hur jag mår osv! Så aa! Hoppas att de kan hjälpa mej med pengar ist, så jag slipper ha mitt studielån! Krångel, Krångel! Men men! Någon gång är det väl min tur i livet då jag ska kunna få må bra och kunna leva!?

Pengar i morn! Och de är efterlängtade kan jag lova! *puh! Faan vad det är tråkit att inte ha pengar! Man kan ju verkligen inte göra någonting! Ska åka och storhandla med! Så vi får hem käk! Vi har ju så vi klarar oss! Men jag vill kunna veta att det finns det jag vill ha NÄR jag vill ha det! Tror många fattar vad jag menar med det! Jag är nog inte den enda som tycker att livet suger när man har taskit  med pengar eller när man inte är säker på OM man ska få några pengar! BAJS! Men i morn får jag iaf! Och det är skönt som faan! Hoppa av skolan måste jag nog göra! Diskutera det där med pengar och att mina lärarae HELST inte vill att jag ska stå skriven där när jag inte är där! Men, men! Hon på F-kassan måste ju kunna hjälpa mej!?

Nehej! Nu måste jag ta och göra mej i ordning! Måste åka om MINST en halv timme!
Skriver nog senare sen om hur det gick och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0