Tisdag!

God Morgon!
Sitter hemma igen framför datorn! Gick upp för knappt en timme sen!
Somnade skaplit! Frös och så igår! Lagom kul!

Nu när Adde gick upp hittade han kattkiss på kläder som låg på golvet! Mindre kul, men vad gör man? Bara slänga i tvätten! Så det blir nästa maskin :) Så det är ingen fara! Tur att man har egen maskin att tvätta med :) Och det tackar vi pappa för :) Pratade med honom för en stund sen! Han hade jobbat i natt! Så han var lite sliten :) Pappi <3
Saknar honom massa! Tror inte att jag har träffat honom sen vi firade jul! Och det var den 22 / 12 om jag inte minns fel! Är ju ett tag sen nu! Men vad gör man? Han bor ju 10 mil här ifrån och jaa!

Satte på myslåtar nyss! Jag vet inte vad det är med mej! Förut har jag jag haft problem med lugna låtar, men jag är ju nere, kanske är därför som jag uppskattar låtarna nu! Det är rogivande!

Adde leker lite med Stina :) Kul att se på dom! <3 Älskar mina 3! <3

Frulle nu då, kanske!



Mys igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0