Torsdag- Städning och Disel!

Har vart med Disel idag! Lämnade honom i morse klockan 8.00 och hämtade honom klockan 13.00 idag! Och nu har han börjat blöda, vilket inte är så bra, men jag skulle ringa tillbaka till jouren i LKPG om det inte gick över på en timme! Nu har det inte kommit så mycket! Inget i soffan iaf! Han får ligga här inne med oss på en filt så vi kan hålla uppsikt! Stackars min älskade lilla vän <3 Jag lider med honom! URK, jag önskar lite att jag inte gjorde det! Men samtidift kunde jag inte ha det där med kisset mera! 

Jag, Adde och Helena har städat som galningar här hemma idag! Det är otroligt vad gott det luktar! HAHA Och vad vi har skurat :) Helena skurade hallen MASSA! Och ärligt, jag hittade kattpiss på 2 utav våra fönsterbräck! Men det är borta nu! PUH! Skrubba, skurbba! Ska snart slänga mej i ett varmt bad! <3 Adde har mublerat om i vardagsrummet och jag i hallen :) Det vart bra på båda ställerna! Men jag vet inte hur länge jag kommer ha det såhär! Det lär ju märkas!

Jag är så trött! Gick upp 7 i morse och det är jag verkligen inte van vid! Men kanske skulle jag försöka vända tillbaka på dygnet nu? Vore ju inte fykatten! Eller hur!? Kanske skulle jag må så pass bra då att jag kan börja skolan igen? :) Det hade vart skojjit! :) Men i natt lär jag ju inte sova allt för mycket, med tanke på Disel! Jag är så orolig för honom! Älskar ju min lilla kille <3 Han är ju min skatt <3 Älskade lilla vän! <3

Ska slänga mej i badet nu! Skriver senare och slänger kanske in bilderna från igår och från lägenheten!
HA´t BRa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0