Dagen som vart!

Börjar med att skriva bloggen nu då! Sen ska jag slänga upp bilder på bdb!
Har bilder sen den 12! Så det blir lite :) Men det är alltid kul att ha!

IDAG
Åkte till Fågelsta och hämtade upp Sandra hos mormor! Sen drog vi till mamma och käkade frulle :) Mums! För jag var hungrig :p Så det vart varm macka i micron xD Alltid lika smaskit :) Sen tog vi med oss Bella och åkte till Lunsten :) Denna gången slog jag inte i iaf! HAHA men Sandra gjorde de! :) Plask sa det bara och så vurpade hon framåt! MOHAHA
Fasen vad vi skrattade! HAHA jag och Jojo <3 Jag och Sandra åkte ihop en gång! Och det var med skoj! Bella bara satt och glodde, gickrunt lite med såklart! Hon ska ju sniffa överallt <3 :)

När vi hade åkt klart så åkte vi hem till mamma igen! :) Jag, Jojo och Per satt och spelade plump, madans mamma lagade käk! Tim och Adde glodde TV, sen kom Peter och Sandra med! Vi spelade ett par ggr, sen käkade vi :) Efter maten spelade jag, Sandra och Jojo mera kortspel :) Kul! Grabbsen var ute och körde pulka efter bilen! HAHA
Jag vart med nyfiken, så vi drog ut vi med :) Jag och jojo provade! Och det var skoj :)


Ikväll har jag och Jojo först vart hos Räka! Kollade klart på slutet på en skräckis, käkade chilinötter och snackade skit :)
Sen kom Madde och hämtade upp oss :p Spelade lite :) Vann inget! Sen åkte vi hem!

Har badat och lite! Nu ska jag sova!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: anna

såg att du hade lösen på bdb....kanske kan få kolla in din sida?

2009-02-16 @ 23:18:25
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0