Älsklingar <3

Man hör diräkt när Hubbe kommer :) Fönstrett är öppet i sovrummet! Så man hör när han går!
Vet inte varför, men jag känner allt igen hans steg! Och pirrig i kroppen vart jag med! Tokit värre!
Han är ju den bästa som finns <3 Min egna älskade Hubbe <3 Min klippa, Mitt liv! <3
Han är ju den som verkligen får mej att känna mening med livet! Även om det ibland är han som förstör modet och självförtoendet för mej! Han är ju endå mitt hjärta <3 Ganska konstit kanske!? Det låter tokit! Men när man väl sitter i den sittsen är det aldelles normalt att känna som jag gör!

Har du någonsin haft ett längre förhållande? I sånna fall vet du vad jag pratar om! Visst fasen kan man inte ha samma värderingar och åsikter om ALLT! Men det ska ju matcha en hel del! Annars är det nog ganska svårt att stå ut och leva med varandra!

Min älskade lilla han-katt, Disle, leker med en boll! Lika stor som hans huvud! Men skojjit har han allt! Och så piper han med! Vet ingen katt som pratar så dant som mitt lilla hjärtegull <3 Stina glor på honom! Och ska med honom överallt! De är underbara mina hjärtan!
 
Disel låg under täcket med mej förut! Och myste <3 Kärlek till honom!
Stina har blivit lite mer sådär att hon vill sova ifred eller MED Disel,så klart! Hon kan inte vara utan Disel! Hon har en förälskelse med honom! Fast Disel är ju mottligt intresserad av sex nu! Stackarn! Men det hade ju kanske vart skönt att inte alls vara intresserad av det! Vem vet?

  
Stina! Min älskade lilla Stina-tjej <3
  
Disel! Min lilla prins <3

Mysit värre!!!

Hubbe har lagt sej här brevid mej! Han skulle vila en halvtimme! Men vi alla vet att att denna lilla halvtimme kommer bli 1 och en halv timme! :) Adde är ju en ganska latmask :) Men han är MIN latmask <3

Ska slänga ner datorn på golvet och krama om min hubbe <3

Skriver nog senare!
HEJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, nee.. det var förr det ;) minns du det? haha ..

2009-02-17 @ 22:24:19
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0